.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک ساروی معاون برنامه ریزی رئیس جمهور می شود
شنیده ها حاکی از آن است که دکتر احمدی نژاد به همراه هیئت دولت دهم اولین جلسه خود را در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) برگزار می کنند و قرار است امروز یک ساروی ...
یک ساروی معاون برنامه ریزی رئیس جمهور می شود

دکتر احمدی نژاد به همراه هیئت دولت دهم فردا اولین جلسه خود را در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) برگزار می کنند.

به گزارش شمال نیوز ،  از آنجا که دولت دهم برای سه تن از وزرای خود نتوانست نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی را جلب کند، ظاهرا رئیس جمهور قرار است در اولین جلسه این کابینه ضمن معرفی سه نفر برای سرپرستی این سه وزارتخانه تکلیف معاونت اجرایی خویش را نیز روشن کند.

بنابر این گزارش، شنیده ها حاکی از آن است که علی یوسف پور معاون حقوقی و پارلمانی وزارت نیرو و رئیس هیئت مدیره شستا به عنوان سرپرست وزرات نیرو، خانم فرشته حشمتیان قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در سازمان اولیاء و مربیان به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دکتر ابوالحسن فقیه رئیس کنونی سازمان بهزیستی به عنوان سرپرست وزارت رفاه معرفی خواهند شد.

این گزارش همچنین می افزاید: ظاهرا بنابر توصیه یک مقام عالیرتبه به رئیس جمهور مبنی بر عدم ادغام معاونت اجرایی در دفتر ریاست جمهوری، دکتر احمدی نژاد احتمالا محمد علی آبادی رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی را به عنوان معاون اجرایی خود معرفی خواهد کرد.

شنیده ها  حاکی از آن است که در این مراسم علی کردان وزیر پیشین کشور در دولت دهم ، به عنوان معاون برنام ریزی و راهبردی رئیس جمهور معرفی خواهد شد.

پیش از این سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی نماز جمعه خود از انتصاب یک ساروی به سمت یکی ازمعاونت های رئیس جمهور خبر داده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شیرعلی 15 شهريور 1388
چرا در مورد همایش سارویهای مقیم مرکز که در پنج شنبه گذشته برگزار شد مطلبی نمی نویسید؟؟؟؟ می ترسید متن سخنرانیها برای شما درد سر ساز شود ؟؟؟؟؟
نا شناس 15 شهريور 1388
شما شمال نيوزيها از همه بيشتر واسه بنده خدا كردان دردسر درست ميكنيد .
محسن رحیمی 15 شهريور 1388
نمیگم که باعث افتخار شمالیهاست(که هست)
ولی مطمئم هستم اگه آقای کردان وزیر کشور میموند
مازندران را آباد میکرد عموما و ساری را گلستان میکرد خصوصا
نا شناس 16 شهريور 1388
حالا زمان مناسبی است چون تعدادی از وزیران اصولگرا از جمله وزیر علوم و وزیر راه از انگلیس و آمریکا مدرک گرفتند و دیگر نمی توانند به مدرک آکسفورد آقای کردان اعتراض کنند .
اسديان 16 شهريور 1388
اگر آقاي كردان اصفهاني بود اينقد قدر و منزلتي در اين نظام مقدس پيدا ميكرد كه غير قابل تصور بود حيف كه ما شماليها قدرش را ندانستيم و از وجودش استفاده نكرديم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.